Sales Hacking
VÂNZĂRILE CLASICE NU MAI FUNCȚIONEAZĂ
Cumpărătorii în ziua de azi:
- nu le place să răspundă la întrebări, percepându-le ca pe o presiune
- se opun din ce în ce mai puțin, preferând să se retragă din comunicare
- nu doresc să asculte prezentări detaliate
Efectul cumulativ al acestor schimbări anulează în cele din urmă eficacitatea vechilor tehnici de vânzare. Cei 5 pași de vânzare, sandwich-urile și altele îi fac pe majoritatea clienților mai degrabă iritați decât dornici să cumpere.
De aceea, tehnologia și standardele de vânzări trebuie reconstruite. Cum să o facem, vom vorbi la training.
PROGRAMUL CURSULUI
CE ESTE SALES HACKING?
Cum sales hacking crește viabilitatea companiilor
Sindromul Titanic
Doar schimbarea este constantă sau cum să supraviețuiești în cicluri scurte.
Învățând de la natură. 5 principii ale sistemelor vii
Ciclul de sales hacking. Ciclurile HADI
15 direcții de sales hacking. Exemple
SALES HACKING B2C
10 schimbări cheie în comportamentul vânzătorilor
10 schimbări cheie în comportamentul cumpărătorilor
De ce cei 5 pași ai vânzărilor sunt un cult cargo
A vinde mai mult înseamnă a vinde mai puțin. Cum trebuie să vinzi la mijlocul anilor 2020
- Cum să-ți reconstruiești standardele de vânzare pentru a le simplifica și scurta. Instrucțiuni pas cu pas
- Instrumente pentru a crește conversia și cecul mediu
Cum să-ți reconstruiești standardele de vânzare pentru a le simplifica și scurta. Instrucțiuni pas cu pas
Instrumente pentru a crește conversia și cecul mediu
SALES HACKING ÎN B2B
INGINERIE A VALORII
Legătura dintre obiecții și ciclul de cumpărare
De ce oferta dvs. este mai importantă decât calificările sigiliilor dvs.
Conceptul JTBD. Pentru ce job este angajat produsul dumneavoastră?
Ancheta apreciativă ca metodă de extragere a valorii
Cum să împachetați valoarea
METODE NOI
VÂNZĂRI EXPERTE
6 întrebări de aur pentru vânzări
Sincronizează-ți canalele de vânzări cu ciclul de cumpărare
Pitch-ul ca instrument de vânzare a unei idei
Prevenirea obiecțiilor
Vindeți de pe o poziție puternică
AUTOR ȘI FORMATORUL CURSULUI
ALBERT TUTIN (Kazahstan)
Formator expert în vânzări
Autor al cărții „Vânzarea proactivă”
Consultant în crearea de sisteme de vânzări B2B și B2C
Evenimente similare