Sales Hacking

PreviewImage

VÂNZĂRILE CLASICE NU MAI FUNCȚIONEAZĂ

Cumpărătorii în ziua de azi: 

  • nu le place să răspundă la întrebări, percepându-le ca pe o presiune
  • se opun din ce în ce mai puțin, preferând să se retragă din  comunicare
  • nu doresc să asculte prezentări detaliate

Efectul cumulativ al acestor schimbări anulează în cele din urmă eficacitatea vechilor tehnici de vânzare. Cei 5 pași de vânzare, sandwich-urile și altele îi fac pe majoritatea clienților mai degrabă iritați decât dornici să cumpere.

De aceea, tehnologia și standardele de vânzări trebuie reconstruite. Cum să o facem, vom vorbi la training.

PROGRAMUL CURSULUI

CE ESTE SALES HACKING?

  • Cum sales hacking crește viabilitatea companiilor

  • Sindromul Titanic 

  • Doar schimbarea este constantă sau cum să supraviețuiești în cicluri scurte. 

  • Învățând de la natură. 5 principii ale sistemelor vii 

  • Ciclul de sales hacking. Ciclurile HADI 

  • 15 direcții de sales hacking. Exemple

SALES HACKING B2C

  • 10 schimbări cheie în comportamentul vânzătorilor 

  • 10 schimbări cheie în comportamentul cumpărătorilor 

  • De ce cei 5 pași ai vânzărilor sunt un cult cargo 

  • A vinde mai mult înseamnă a vinde mai puțin. Cum trebuie să vinzi la mijlocul anilor 2020 

  • Cum să-ți reconstruiești standardele de vânzare pentru a le simplifica și scurta. Instrucțiuni pas cu pas 
  • Instrumente pentru a crește conversia și cecul mediu
  • Cum să-ți reconstruiești standardele de vânzare pentru a le simplifica și scurta. Instrucțiuni pas cu pas 

  • Instrumente pentru a crește conversia și cecul mediu

SALES HACKING ÎN B2B
INGINERIE A VALORII

  • Legătura dintre obiecții și ciclul de cumpărare 

  • De ce oferta dvs. este mai importantă decât calificările sigiliilor dvs. 

  • Conceptul JTBD. Pentru ce job este angajat produsul dumneavoastră? 

  • Ancheta apreciativă ca metodă de extragere a valorii 

  • Cum să împachetați valoarea

METODE NOI 
VÂNZĂRI EXPERTE

  • 6 întrebări de aur pentru vânzări

  • Sincronizează-ți canalele de vânzări cu ciclul de cumpărare

  • Pitch-ul ca instrument de vânzare a unei idei

  • Prevenirea obiecțiilor

  • Vindeți de pe o poziție puternică

AUTOR ȘI FORMATORUL CURSULUI

ALBERT TUTIN (Kazahstan)
Formator expert în vânzări
Autor al cărții „Vânzarea proactivă”
Consultant în crearea de sisteme de vânzări B2B și B2C

Chișinău, str. Mitropolitul Petru Movilă, 23/7
3730 MDL
+373 22 896 499