Misterul celui mai vestit ou de pe Instagram a fost descoperit

Aventurile renumitului ou de pe Instagram, care a adunat peste 52 de milioane de like-uri pentru o singură postare, doborând astfel recordul pentru cea mai apreciată imagine, s-au sfârșit.

În cea mai recentă postare a fost elucidat misterul. Coaja oului a început să se crape cu câteva zile înaintea celebrului meci de fotbal american și de Super Bowl a fost dezvăluit faptul că oul s-a crăpat din cauza presiunii pe care a simțit-o după ce a devenit viral și „cum i-a fost afectată sănătatea mentală”. 

Prin urmare, este vorba de o reclamă pentru organizația nonprofit Mental Health America care îi îndeamnă pe toate persoanele ce au probleme să apeleze la organizație.

Echipa din spatele oului a refuzat să vorbească despre sumele de bani oferite de diferite branduri după ce oul a atins maximul de popularitate, transmite Știri.md cu referire la Diez.md.

Până la urmă cei din spatele viralului au fost plătiți de Hulu, reclama fiind difuzată în timpul Super Bowl-ului cu numele Hulu atașat. Tot ce se știe este că costul unui spot de anunț de 30 de secunde în timpul Super Bowl în acest an a fost de 5,25 milioane de dolari. Omul responsabil este Chris Godfrey, un tânăr de 29 e ani ce lucrează la agenția de publicitate The & Partnership din Londra. 

A aflat de fotografia lui Kylie Jenner și că era cea mai apreciată de pe Instagram și s-a gândit dacă nu cumva „ceva universal ca un simplu ou ar putea depăși acel record”, scrie playtech.ro. În doar nouă zile a reușit, iar acum acea fotografie cu acel ou a obținut peste 50 de milioane de aprecieri. Fotografia lui Kylie Jenner aproape ajunge la 19 milioane.

De la apariția imaginii pe internet s-a speculat foarte mult în legătură cu originea acelui cont și acelei postări. Unii au considerat că influencerii de pe platformă au fost plătiți să distribuie mai departe, alții și-au asumat reușita și așa mai departe.

Godfrey spune că acea creștere a fost „complet organică”. Nicio persoană nu a ajutat la creșterea popularității imaginii și niciun grup de conturi nu l-au exploatat. 

El consideră că tânăra generație a ajutat ca oul să devină faimos.

source:Diez.md
0