Piesa Irinei Rimes și The Motans are 30 de mln de vizualizări pe YouTube

„Poem”, piesa cântată de The Motans în colaborare cu Irina Rimes, a ajuns la 30 de milioane de vizualizări pe YouTube la doar cinci luni după lansare.

De asemenea, melodia a obținut locul 1 în clasamentul Media Forest Summer Chart 2019 cu o audiență de 3 064 542 de ascultători și 3 221 de difuzări, transmite Știri.md cu referire la diez.md.

„Poem” se află pe coloana sonoră a campaniei LIDL „Viața de familie nu e cum te aștepți, e mai tare”. 

Campania pornește de la ideea că viața de familie este surprinzătoare pentru fiecare dintre noi, plină de provocări, de sentimente descoperite pentru prima oară, de alegeri curajoase, uneori de neînțelegeri, alteori de surprize emoționante. 

Pornind de la acest context, campania vorbește despre momentele neașteptate prin care trec familiile și care, în final, se transformă într-o aventură ce le întrece așteptările.

Videoclipul îi surprinde pe Irina și pe Denis în ipostaza unor tineri îndrăgostiți, relația lor evoluând firesc de la doi necunoscuți ale căror destine se întâlnesc, până la îndrăgostiți ce trăiesc la intensitate maximă toate momentele de care au parte împreună, iar fericirea li se poate citi în priviri.

Află mai multe noutăți pe canalul nostru de Telegram - Afisha.md. 

source:Diez.md
0