Kilometrul Zero

PreviewImage

Directorul de marketing sau directorul de companie nu trebuie să facă multi-tasking!

Cum se vor amplasa produsele pe raft? – Directorul decide. Cât de luminat este logo-ul de pe clădirea oficiului? – Directorul decide. Cum va arăta promovarea pe Facebook? – Directorul decide. Directorul știe ce vinde, cum trebuie să arate vitrinele, dar se lasă atât de prins în rutină și multi-tasking, încăt nu-i mai rămâne timp pentru o viziune strategică asupra companiei.

Noi vă învățăm cum să analizați situația companiei Dvs. și consumatorul Dvs. de la „înălțimea unui zbor de pasăre”. După instruire veți ști dacă ceea ce faceți la nivel de marketing este suficient și ce trebuie să faceți ca afacerea Dvs. să crească. Iar specialistul în marketing, Dumitru Slonovschi, cu 16 ani de experiență, vă va explica cum să realizați o cercetare de marketing „de la zero” și cu forțele proprii.


Conținut:

Etapa 1Costumer Journey (Parcursul Consumatorului) – „La ce se gândește clientul?”

- Care sunt etapele pe care le parcurge consumatorul: începând de la cunoașterea despre marca Dvs. până la recomandarea brandului Dvs. la prieteni și rude?

- La care etapă din Customer Journey se pierd clienții Dvs.?

- Ce trebuie să faceți la fiecare etapă ca să atrageți clienți și să-i loializați?

Etapa 2: Metode oportune de cercetare – instrumente concrete

- Cum să faci o cercetare de marketing de sine stătător?

- Care metode de cercetare sunt oportune pentru fiecare etapă din Customer Journey?

- Eșantionarea respondenților.

- Cum se formulează corect întrebările pentru un sondaj cu consumatorii?

- Cum se analizează răspunsurile din sondaj?

- BONUS: cum se creează un marketing dashboard (platformă online de monitorizare și raportare a rezultatelor din activitatea de marketing) cu indicatori și cum se citesc aceștia? 


Cine are nevoie?

- Directori de marketing

- Directori de companie, care se implică în activitatea de marketing

- Orice angajat din departamentul de marketing care vrea să-și impresioneze șeful


Cine va instrui?

Dumitru Slonovschi - Phd, fondator Magenta Consulting, compania nr. 1 în Cercetări de Marketing din Moldova. 16 ani de experiență în cercetări de marketing. Acreditat ESOMAR - European Society of Marketing Research (Olanda) și CMC - Certified Management Consultant (Elveția).

Pentru mai multe detalii accesați acest link

Pentru informații adiționale, sunați la +373 (22) 85 43 84.

Preț:

Standart: 1000 lei ( include instruire + coffee break)

Premium: 1500 lei ( include instruire + coffee break + 2 ore de coaching personal* cu Dumitru Slonovschi la preț de o oră). 

*coachingul va avea loc într-o altă zi, pe care o veți stabili ulterior împreună cu Dumitru Slonovschi.

Chișinău, str. Uzinelor, 1
1000-1500 леев
+373 76095999