Scandalul Trolls World Tour continuă

În avalanşa de ştiri cu cinematografe închise, premiere amânate şi festivaluri anulate, animaţia Trolls World Tour a oferit şi o perspectivă pozitivă asupra crizei globale: lansată exclusiv online în Statele Unite, animaţia Universal s-a bucurat de încasări impresionante pentru un blockbuster destinat marelui ecran şi neproiectat nici măcar o dată pe acesta.

Mai-marii de la Universal s-au grăbit să se laude cu reuşita lor, unică în contextul actual, dar loviturile nu au întârziat să apară: marile reţele de cinematografe au denunţat modul cum Universal a "fentat" contractele, nerespectând perioada de prezenţă exclusivă a unui film în cinematografe. Rezultatul? AMC Networks, proprietarul celei mai mari reţele de cinematografe din SUA, a anunţat că în viitor nu va mai proiecta filme Universal în sălile sale, transmite cinemagia.ro.

Ieri a venit o nouă lovitură pentru Universal, studiourile care par să se fi bucurat mult prea devreme pentru succesul animaţiei lor. Starurile vocale ale Trolls World Tour, printre care Justin Timberlake şi Anna Kendrick, şi-au dat seama că succesul financiar al filmului trebuie urmat, conform contractelor lor, de bonusuri financiare generoase.

Iată că ceea ce părea o veste bună din partea studiourilor Universal se transformă într-o problemă de imagine mai mult decât gravă: mai întâi un conflict cu cinematografele, pentru rezolvarea căruia studiourile vor fi nevoite să plătească diverse compensaţii, iar apoi suspiciunea că şi-ar putea trage pe sfoară starurile dând vina pe pandemie... Mai mult, publicaţia The Hollywood Reporter citează analişti financiari care sunt de părere că şansele ca Trolls World Tour să devină cu adevărat profitabil sunt mult mai mici decât cred studiourile Universal.

источник:Cinemagia.ro
0